Tuesday, October 7, 2014

La Multi Ani!



“La Multi Ani, Relutzu!”..Asha imi amintesc chiar si acum ziua mea. Cu cuvintele maica/mii, prima intotdeauna, indiferent daca eram la Galati, Bucuresti sau peste ocean…

Din pacate, cuvintele scrise sunt – prin comparatie- relativ reci, ele nu pot reda si caldura din voce, familiaritatea tonului si a ritmului, intotdeauna voios, al mamei. Am primit multe felicitari in viata mea, pe toate tonurile si pe toate vocile, dar parca nici unele ca ale mamei..Taica/mi/u era prea emotionat ca sa se exprime in momentele astea, prea timid si prea rusinos dar totushi cat de tarziu am invatat asta…

 Am primit si azi, ca in fiecare an, multe urari, din partea voastra. Anul asta parca mai multe ca oricand, iata unul din avantajele facebook/ului. Va multumesc tuturor.

Cateva concluzii la cald:

Urarea romaneasca e mult mai frumoasa si mai profunda decat mult cunoscutul si englezescul “Happy Birthday!” si oarecum invers proportionala cu profilul celor doua culturi: iata ca romanul, de data asta, face planuri pe termen lung, in timp ce englezul vrea doar sa aiba o zi frumoasa. Surprinzator!

….

Cea mai frumoasa urare: “La multi ani, prietene!”…No comment…

Cea mai emotionanta urare: “La multi ani suflet drag!”…

Cea mai unica si cea mai interesanta urare: “Uite varsta ta descompusa in numere prime:
44 = 2² X 11
Iar in hexadecimal e 2C, fiind sub 30 pare ceva mai acceptabil
”  

Si, la urma, urarea castigatoare: “La Multi Ani tati!”



PS Nu am dat nume pentru confidentialitate, dar multi va veti recunoaste in poza atasata…Zi de nastere in copilarie, probabil pe la zece unspe ani..sau mai mult!?  

Oakville, 7 Octombrie 2014

1 comment: