Monday, November 7, 2016




Iubita mea, Irina, ii spunea mamei ei totul. Bai, da’ totul. Practic nu aveau secrete. Tin minte ca, atunci cand deabia ne cunosteam, unul din primele lucruri pe care le-am aflat despre Irina a fost maica-sa.

Initial ideea m-a surprins putin jenat, apoi insa am inteles relativ repede avantajele. Daca esti sincer - cum imi pusesem eu in cap sa fiu- nu pot fi decat avantaje dintr-o astfel de relatie, una in care mama si fiica –ambele foarte cerebrale- comunica efficient. O comunicare bazata –foarte important- nu pe obiceiuri (instinctuale sau nu) ci pe inteligenta. Irina vorbea cu maica-sa ca si cum ar fi vorbit cu propria ei constiinta. Iar eu am fost norocosul care avea sa descopere ca Irina avea o “constiinta” nu numai curata ci si inteleapta. Foarte tare, nu!?

...

Chiar nu stiu daca practica aceasta a venit o data cu experienta, sau poate se datoreaza faptului ca Irina este psiholog. Sau poate ca tocmai de aia este Irina psiholog, ma intelegi!?

...

Azi noapte mama Irinei a plecat.

Asta nu inseamna insa deloc ca Irina nu mai poate vorbi, ca si pana acum, cu mama ei. Stiu asta din propria mea experienta.

Lucian Vasiliu



Burlington/Iasi – 8 Noiembrie 2016.

No comments:

Post a Comment