Wednesday, July 30, 2014

Rime selenare

Printr-un scartait de luna
Aud gemetele tale.
E si cald, dar si racoare..
Ne tot spunem noapte buna!

Am venit prin intuneric
Si-am plecat de dimineata.
Si-am orbecait prin tine,
Pan-am revenit la viata

Ti-ai facut cadou, deodata,
Maini si palide cuvinte,
Mangaieri si flori si randuri
De-acum pentru inainte…

Cu petale de iubire
Si prin duble intelesuri,
Am apropiat grabiti
Ale noastre universuri

E destin, e intamplare?
Cine ar putea sa spuna!?
Am sa dau vina pe soare
Tu-ai s-arunci vina pe luna.

Suparati pe tot si toate
Pe obsesii si pe versuri
Am stiut, eu, doar de tine,
Tu, de-a-mele intelesuri...

Si prin varii personaje
Ce ne-ncurca inceputul,
Printre umbre de prezenturi
Ai venit tu, cu sarutul..

Si plangand, eu, inauntru
Si sperand, tu; impreuna
Ne-ntrebam: de cate ori
Ne vom inchina la luna?


Burlington, Octombrie 31, 2007

Text re/editat Julie 2014

1 comment:

  1. Dupa citirea poezie lacrimi si un gust confuz : cum poate o persoana atit de pragmatica sa scrie versuri atit de sensibile ?! Sau e intr-un fel ca pacatosu' care se duce duminica la biserica...

    ReplyDelete