Saturday, January 10, 2015







Je suis quoi?

(De ce il urasc pe creator)



Pentru ca, desi ar fi trebuit sa ne faca pe toti la fel, ne/a diferentiat dar in acelasi timp ne/a infierat cu dorinta asta instinctuala dar atat de ilogica, de bolnava, sa ne adunam in turme, sa ne aliniem in carduri, cautand disperati o asemanare cu care, iata, nu am fost inzestrati; o evidenta eroare de proiectare.

Pentru ca a mai omorat saptamana asta 20 de oameni in Paris, Franta

Pentru ca a mai omorat in luna decembrie 2014 inca 153 de oameni in Peshawar, Pakistan, intre care 133 de copii (ignorantilor, cati stiati despre asta!?)

Pentru milioanele (miliardele!?) de oameni pe care i/a omorat pana acum despre care fie nu stiu eu detalii fie nu am cum sa le amintesc acum, din lipsa de spatiu

Pentru ca, desi stim cu totii ca el e doar unul, ne/a lasat sa ii dam fel de fel de porecle: Brahma, Hashem, Allah, Dumnezeu sau Big Bang fiind doar cateva dintre ele

Pentru ca m/a inconjurat de tampiti, spalati pe creier, care, in loc sa ishi tina iubirea aproape si pentru ei, au ajuns sa il barfeasca pe la toate colturile si prin toate bisericile - adevarate bordeluri religioase -, ca pe o curva pe care toti se lauda ca au avut/o

Cel mai mult il urasc pentru toti prietenii care mi/au urat "Craciun fericit " in loc de "Sarbatori fericite", facandu/ma sa ma simt vinovat (oare de ce!?) pentru ca eu nu l/am poshtit in public cum au facut/o ei.

Dar cel mai mult si mai mult il urasc pe creator pentru ceea ce va urma, pentru turmele ce se vor incolona in vocatie mai abitir decat inainte si pentru cei ce inca urmeaza sa mai moara

Lucian Vasiliu

10 Ianuarie 2015



Hamilton, ON

1 comment:

  1. Si cand le spui ca biserica nu mai are demult nici o legatura cu Dumnezeu, se supara si te blameaza (credinciosi, nu?)
    E mai usor sa aderi la o tampenie decat sa folosesti creierul din dotare

    ReplyDelete