Thursday, September 4, 2014

Romania



Te/ai simtit vreodata disperat pentru ca esti roman? Pe bune acum, ai simtit vreodata durerea obarsiei!?

Te/ai simtit vreodata sufocat de pledul asta tricolor? Sau Mioritza, ai urat vreodata Mioritza!? Fir/ar mama lor de ciobani, numai la furat le era gandul..iar prostul ala, ala impacat cu soarta, te/ai simtit vreodata in pielea lui!?

Pana si ratia e respectata, procentual vorbind…din trei romani doi fura si unul e resemnat, ca alte optiuni nu pare a avea….

Viclenia asta surda, tupeul ridicat la rang de calitate, politicienii astia emanati parca prin constipatii lungi si dureroase…Valorile astea nationale, te/au strivit vreodata pana la punctul la care te/ai intrebat de ce!?

Ai vrut vreodata sa fii majoritar in grupul tau? Sa faci parte dintr/o natie harnica, cinstita, muncitoare, responsabila, unita, perfectionista si, indraznesc sa spun, intr/adevar desteapta?

Eu unul m/am saturat. De demagogi. De mirci, victori, ioni si traieni…de tot ce suna romaneste…De toata cloaca asta pusa pe capatuit, de ochi vicleni si de priviri ascunse. De strazi imputite precum sufletele oamenilor, de spitale unde cei mai bolnavi sunt doctorii, de scoli unde copii invata sa ishi ascute tupeul...De un mediu in care putinele elemente normale se pierd in décor iar efortul lor se pierde inevitabil precum nisipul dus de vant...

Sunt (doar) o varianta moderna (deviata) a ciobanului moldovean. Eu mi/am luat oile si am plecat. I/am lasat pe hotii aia nenorociti cu ochii in soare. Chiar si asha insa, apartenenta se pare ca ramane. 

Ca o respiratie urata a unuia caruia ii miroase gura: o tii minte pentru intotdeauna..



Hamilton, Septembrie 2014

1 comment: