Wednesday, November 19, 2014



Lumi paralele
(text urcat pe blog de pe facebook din ziua alegerilor, turul doi, Noiembrie 16)






In casa suna romaneshte. TV/ul e pe B1, laptopul pe Latrina Trei (chipurile incerc sa fiu echidistant dar de fapt ma bucur muuuuult cand ii vad cum sufera). Imi dau seama ca nu pot sa trec prin asha emotii finale cu burta goala. Arunc in cap fesul si pe mine geaca si alerg la Fortinos.

... ...

Aici e o alta lume: roshu peste tot, globuri, brazi, cozonaci si cantecele Craciunului, deshi e doar Noiembrie.

"Twenty chicken wings and coleslaw, please" Vreau sa platesc si imi dau seama ca am uitat acasa - neesential - portofelul. Jeanne de la Fortinos imi spune " that's ok take them home but come back with the money before six today 'cause I have to close the cashier "....

Doua drepte (lumi) paralele se intalnesc eventual, dar doar la infinit.....

“Fill the meadcup, drain the barrel,
Fa la la la la la la la la.
Troul the ancient Christmas carol,
Fa la la la la la la la la."

PS. Mult inainte de sase eram inapoi cu banii. Satisfactia lucrului bine facut imi umple ca de obicei plamanii, ca dupa un pahar bun cu apa rece.


St John’s NL, Noiembrie 20, 2014

No comments:

Post a Comment