Saturday, November 1, 2014

Azi NU



Am crezut in voi inca de pe vreamea cand nu aveam nici mintea coapta. Am purtat cu mandrie tresele si snururile voastre rosii, galbene si chiar pe alea albastre.

Am investit in voi primele mele sperante, visele mele pentru o lume mai buna. Am transpirat, invatat si muncit pentru voi ca un nebun, intotdeauna cu speranta pentru mai bine.

Am tinut si pusca in mana pentru voi, dar tot pentru voi am tinut si toate gloantele in buzunar.

Am iesit apoi in strada pentru voi, am fost si eminent dar si golan, si am trecut cu optimism peste toate dezamagirile, desi butelia cu oxigen se golea. Incet, incet…

Am plecat… Dar am ramas cu inima tot la voi. Am pus stampile pe pasaport dar si pe buletin, si am crezut la inceput in toti cei de ``..escu``, cu aceeasi ardoare cu care am ajuns sa/I urasc la sfarsit.

… …

Am crezut ca veti avea grija de parintii mei, am crezut in sistemele voastre medicale pana in ultimul minut, ca un prost.

Am crezut in voi pana ieri..


Dar azi, NU. Azi, mi s/a acrit de toti.


Maine, sigur, facem cum ziceti voi.


2 Noiembrie 2014. 

Grasu XXL feat Guess Who - Azi NU




No comments:

Post a Comment