Thursday, February 18, 2016





Raspuns pentru "imnul latrinei", transmis joi seara, feb 18, la ora noua. (acu' juma' de ora, adica)


Au venit vreo trei lichele

(Nici bani de mancat nu au)

Nici talent, nici vreo putere.

Ziua dorm iar noaptea beau



Ce si-a zis atuncea unul:

“Ba’ mancati/as, am putea

Sa tragem si noi foloase,

Latrina de/om apara”



Smecheru’ridica pleoapa

Se gandeste doar putin

Si vede potentialul

Sa mai ia un kil de vin



Se vorbesc cu totii astia:

Hai s-o facem la misto!

Luam ce face /acum latrina

Trase/asa la indigo



Si le bagam negativul!

Haide sa intepenesc

Da-mi un pix si o hartie

Pana nu ma inverzesc



De/atata rahat in mine

Cat am strans gandind la ei

Cum sunt astia, o sa/i facem

Pe ceilalti: pe derbedei.



Stii cum: hotul striga hotii!

Ei sunt securisti, nu noi

Ei sunt cei spalati la creier

Ei sunt varza, noi trifoi!



Bei tu esti nebun!? E tare!!

Hai mai cheama inca doi

Si s/o punem pe virale

Repede, sa/mi cad/un coi



Peste fata ta paroasa!

Hai pe prosti sa/i pacalim

Iar din banii de chirie

Haide sa mai bem putin



Ca maine ne platesc astia!

Da/i in pula mea de prosti

Noi ne facem ca/i sustinem

Poate ne gasim un rost



Ca murim aici in “basement”

De nu facem iar nimic!

Daca te vad in platou

Ai ajuns mare din mic



O sa fie mandra mata!

Ce conteaza ca mintim!?

Asa ma’nvatat babacu’

Orice, sa mai beau putin.



Ce principii!? Ce valoare!?

Cu principiul mor de foame.

Lasa bai, hai ca latrina

Somnul natiunii'l doarme



Partea buna, bai franzela

Este c/am sa stau pe tron

Si-am sa scriu atunci la versuri

Printre gaze, cu/n creion



Asta da bai ironie:

In wc/eu, cand tragi basina,

Printre deversari si resturi,

Sa descrii cum e latrina.



Lucian Vasiliu

Prague, Februarie 18, 2016.

1 comment: