Monday, December 29, 2014






Hotzul



Sunt un hotz. Fur – sau, ma rog, am furat pana mai ieri – cablu TV si filme piratate (torrent, XBMC, va suna cunoscut!?)

Pentru ca astept schimbari radicale de la neamul romanesc – mai degraba miracole – am zis sa incep cu mine, omul din oglinda. Am decis deci sa nu mai fur si sa fiu, incepand de azi, mai bun.

In mod normal, daca ai citit pana aici si ai cel putin inteligenta mea, te/a bufnit rasul. Daca insa iti merge mintea mai repede, ai inteles imediat ceea ce mie mi/a luat vreo juma’ de ora: lucruri care pentru altii par hilare si ushor de realizat nu sunt hilare si pentru tine, si necesita un efort personal major pentru a fi implementate. ACELEA sunt pietrele TALE de incercare si nu altele.

...

In egala masura, fiecare dintre noi avem pacate, mai mari sau mai mici, si tone de justificari. Am observat ca, in general, cu cat esti mai sofisticat ca persoana, mai educat, mai istetz, cu atat justificarile sunt mai complexe, adevarate opere de arta. Lasa/le deoparte si uita/te la tine, admira/ti nudul cu realism si, cu curaj si incredere, intreaba/te ce operatii estetice ai avea nevoie.

Ce sansa mai buna pentru o schimbare decat intai ianuarie!?



Tu, ce pacat personal vrei sa ucizi incepand cu joi, saptamana asta?



Lucian Vasiliu



Hamilton Decembrie 29 2014

No comments:

Post a Comment