Thursday, December 11, 2014


Inceput de carte,

Inceput de carte!?



Preludiul unei povesti de dragoste


Soare canadian cu dinti de vara tarzie…Toamna a trimis frunzele inainte, sa mature strazile sufletelor noastre uscate de caldura..Pe mine unul nu ma sperie, toamna. E preferata mea. Imi cresc radacini adanci pentru inca un an in fiecare toamna…


Nici pe ea, cred, aici langa mine. Pare si ea calma, desi tigarile ei striga la mine, din scrumiera. Numai una, ultima, inca mai respira in mainile ei...


Aceleasi maini care desenau nu demult cercuri pe mine, aceleasi maini care se jucau in parul meu de-a v-ati ascunselea..aceleasi maini care imi spuneau da, stau, daca tu vrei...


Stiu ca trebuie sa-mi incep povestirile toamna. Cand altfel!? Stiu ca si ea trebuie sa stie, altfel nu am sa stiu nici eu nimic. Incep, timid, sa-mi sterg trecutul si sa ma pregatesc pentru viata in doi:


“Ihhm, sunt cateva lucruri pe care as vrea sa le stii despre mine...”







Capitolul Unu. Ma...



Septembrie, 2011 (editat Decembrie 2014)

No comments:

Post a Comment